piątek, 30 września 2011

Nadgorlis ;)

Tia, się rozpisuję ostatnio. Ale to głównie dlatego, że końcówka miesiąca, godziny swoje już na wrzesień wypracowałam więc mam wolne ;)

Myśliwi otrzymali dzisiaj 300 czarnych krzyżyków, na więcej nie dam się namówić. W ramach nadmiaru wolnego czasu wypełzłam dzisiaj na świeże powietrze i zaczęłam nowy hafcik ;) Nazwałam go pieszczotliwie "Lisia Dyplomacja". Jak go ukończę to zrozumiecie, dlaczego :D



A przed chwilką zamówiłam moją ulubioną mulinę PND.
Myślę, że do środy przyjdzie ;)
Zamierzam wyszyć nimi poniższy wzór. Ale tym razem na czarnej kanwie ;P


Nie mogę się już doczekać rozpoczęcia wyszywania :D

Dzisiejszy dzień był dosyć zaskakujący. Pod wieloma względami. Jednak trzeba przyznać, że się udał. I pociągnął za sobą pewne konsekwencje. I mam nadzieję, że owe konsekwencje utrzymają się dłuższy czas.

A teraz pora na nowy sezon Pamiętników Wampirów.
Stęskniłam się za Damonem :D

Pozdrawiam ciepło. I, obiecuję, to już ostatni post dzisiaj ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz