poniedziałek, 16 czerwca 2014

Garść nowinek :)

Po pierwsze, najważniejsze - skończyłam elfkę! :) Oprawiona już czeka na dziurę w ścianie ;)



W ciągu dwóch dni powstał mini hafcik koci. Bo mnie jakoś tak natchnęło ;)


Z okazji braku okazji i powszechnie panującej nudy skończyłam też świnki ;)


A leżąc w szpitalu aktywnie produkowałam żabki.


Właśnie. Szpital mnie przygarnął na niemal dwa tygodnie. Dalej dokładnie nie wiedzą, co mi jest. A ja wiem tylko tyle, że raz mnie brzuch boli a raz nie ;) Oby wszystko się już skończyło... Pięć tygodni na L4 to stanowczo zbyt długo...

A wracając do hafcików - teraz powstaje czterokopytne stworzenie makożerne. Przepiękny będzie! Oczywiście pochwalę się jak skończę :)

Pozdrawiam cieplutko!

12 komentarzy:

  1. wspaniale hafciki. a zabka mnie rozbroila, ma czadowe oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ukończenia elfki!
    Pozostałe obrazki są urocze a żaba obłędna!
    Dużo zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafciki cudowne,zwłaszcza te małe.Oczywiście Elfka wspaniała,a pobyt w szpitalu służy krzyżykom-zabija wszechobecną nudę.Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafty i te duże i te małe - żabka, co za niesamowite kolory! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elfka jest super, a żaba jest superaśna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne hafciki, elfka przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjjj, oby to dziwne choróbsko szybko Cię opuściło ;) elfka jest śliczna, jak strażniczka snów :D żaba powala kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy haft wygląda pięknie:) Jak tak patrzę na Twoje prace to musisz bardzo szybko stawiać krzyżyki bo tyle ich zaprezentowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elfka prze prze przepiękna!!!!! Jestem w zachwycie i podziwie ogarnięta, poważnie! W ogóle wszystkie hafciki cudnie wyglądają, zwłaszcza żabka super. Pozdrawiam ciepło i życzę, żebyś nie musiała już wracać do szpitala. Dużo zdrówka:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, to zdrowiej jak najszybciej choć 5 tygodni L4 najwidoczniej służy Ci twórczo. :) Dużo, dużo zdrówka a żabka jest super! Reszta oczywiście także, żeby nie było. Ale żabka urzekła mnie kolorami. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze duzo zdrowia:) A po drugie, na co ten haft czeka? Na dziure w scianie???????? U mnie hafty najdluzej czekaja na oprawe/wykonczenie, dziura w scianie nastepuje w ciagu max 5 minut po skonczeniu:D
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś niesamowita , elfka jest cudowna ! podoba mi sie bardzo haft z kotem !

    OdpowiedzUsuń