niedziela, 9 listopada 2014

Breloczek i magiczna skrzynia :) No i oprawione peonie ;P

Mój Pan dzisiaj zrobił mi gigantyczną (dosłownie!) niespodziankę i sprezentował mi mega skrzynkę na mulinki :D Oczywiście nie mogę się nie pochwalić ;P

Zamknięta:

Otwarta:

Bardziej otwarta:

Dodatkowo każdy z tych ślicznych, malutkich pojemniczków można dowolnie przekładać i układać :D W końcu mam miejsce na wkładanie nowych niteczek :)))

W ramach podziękowania wyszyłam Mojemu malutki upominek :D




Breloczek się spodobał, więc jestem z siebie dumna :D

O ostatnim wyróżnieniu nie zapomniałam, zajmę się nim w wolniejszym czasie... bo teraz na tamborek wskakuje kolejna metryczka. Totalny freestyle kolorystyczny - kolorów ze schematu to na niej chyba w ogóle nie będzie ;P

Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za tak liczne komentarze! ;*

PS. Z rozpędu aż zapomniałam pochwalić się oprawionymi peoniami ;) Tadadadaaa!


16 komentarzy:

  1. Niezły sprzęt teraz masz! Wszystko w jednym miejscu i można wszędzie ze sobą zabrać. No i ten PORZĄDEK!!! Genialne! Znowu PRZEZ CIEBIE idę porządkować nici :P
    p.s. Dobry patent z brelokiem! Hmm czy ja tu widzę jakąś fascynację żabami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez ten żabi haft i zamiłowanie do wody zostałam przez mojego nazwana "płazikiem"... No to mu wyszyłam płazika ;P Spoko, na święta też mam dostać 447 mulinek... Będzie co przewijać ;P

      Usuń
  2. Peonie prezentują się w tej ramie fantastycznie! :) skrzynka już prawie cała zapełniona, chyba mąż musi pomyśleć od razu o następnych dwóch, żeby pomieścić kolejne 447 mulin :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzynka dwustronna, w tej chwili jest w niej około 300 bobinków (wiem, nie widać :D), więc spokojnie powinny się pomieścić wszystkie :D A powiem szczerze, że bałam się tej ramki... na szczęście jakoś się dopasowała do charakteru haftu :))) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wow, jaka super walizka!!!!!!!!!! Ale breloczek jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peonie przepiękne. Walizka super, teraz możesz szaleć z nitkami do woli :D A breloczki też znakomite :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, ta walizka to ogromna jak na wiertarkę :) a tu takie skarby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo pomyślałam, jak pierwszy raz ją zobaczyłam! "Co on, wiertarkę mi kupił?!" :D

      Usuń
  6. Świetna skrzynka, też teraz szukam jakiejś. Peonie wyglądają obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liroy Merlin rządzi jeżeli chodzi o skrzynki, polecam jak diabli :)

      Usuń
  7. Oj jaki piękny haft! Pracy dużo - ale efekt niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki... Chociaż przyznam się, że przez 2 lata haftowania tych peonii jakoś mi się już "przejadły" i w ogóle nie uważam je za ładne :/

      Usuń
  8. Witam i zapraszam do Siebie po odbiór wyróżnienia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie oprawiłaś peonie. Rama idealnie pasuje.
    Skrzyneczka taka raczej wypasiona:)

    OdpowiedzUsuń