sobota, 21 kwietnia 2012

Wystawy, koniki i inne fantastyczności ;)

No to pierwsza wysztawa krafciarska w moim życiu zaliczona :)
Katowice, Spodek, 19/04/2012, Kraft 2012

Wrażenia? Dużo inspirujących prac, masa fantastycznych ludzi, umiejący się zachować Towarzysz (nieźle się sprawował jako niemal rodzynek wśród hordy zafascynowanych krafciarek ;)) i... dużo stoisk ^^'
Spodziewałam się co prawda większej ilości eksponatów a mniej stoisk, ale i tak było bardzo fajnie :) Oczywiście nie wyszłam stamtąd z pustymi łapkami ;)

Nie umiałam się zdecydować, który obrazek wziąć... Więc wzięłam oba ;)



Będą rewelacyjnie pasować do mojego pokoju :) Pewnie nie skusiłabym się na nie, gdyby nie to, że... w zestawie są metaliczne nici ^^' I satynowe. A wiadomo, że Lisic jest jak kruczyca - uwielbia wszystko, co się świeci. I błyszczy. A jak jeszcze jest czerwone, czarne, zielone lub fioletowe to absolutny zachwyt gwarantowany ;) Nie bez powodu mam fioletowo-zielony pokój, a włosy czerwone... ;)
Ale jednak serduszko jakieś ciężkie takie było. Bo na wystawie był taki śliczny wyszyty konik. Śiczny. I można było kupić zestaw z tym wzorem.
Mój Kot podpełza do stoiska DMC. Tłumaczy, który wzorek chciałby zobaczyć z bliska... Po chwili mówi "No to wezmę". Mina pani - bezcenna :D
I tak oto przywędrował do mnie Moon, czyli ten cudny siwek :)


I cała ferajna zakupowa z wystawy razem.


Tylko kiedy ja to wyszyję...?

Dużo zdjęć ze spodkowej wystawy znajdziecie u Rhianone :)
Mam nadzieję, że za rok też będziemy się krafcić w Katowicach.

A zameczek sobie rośnie :)


A teraz śmigam wyszywać dalej. Póki mam wolne ;)
Pozdrawiam ciepło! :)

5 komentarzy:

  1. Oj kiedy ty to wszystko wyszyjesz ^^ ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wystawy :) Zazdroszczę Ci tych zakupionych zestawów!
    W zeszłym roku na podobną wystawe wybrałam się do Berlina, z mężem i dwójką małych dzieci ... wystawa po prostu bajka, na zakupy to bym wydała kupy euro, musiałam się pilnować :) Rodzinka nie była jednak wystawą zainteresowaną i strasznie mi marudzili więc mam ogromny niedosyt!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie zestawy <3 Mi najbardziej podoba się pierwsza (wróżka?) i konik.
    Takie obrazki to i u mnie w pokoju wisieć mogą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy ale hafty wyglądają na pracochłonne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń