sobota, 18 sierpnia 2012

Chłopek na klopie plus CANDYzowanie again :)

Witam :)
Ostatnio znowuż się zagapiłam, zapominając zupełnie o blogu. Ale już nadrabiam. I mam dla Was coś na wynagrodzenie mojego niedbalstwa :)
Ale po kolei.

Zameczek rośnie. Jestem na etapie... wyszywania chłopka na klopie :D
Milutko leci. Coraz szybciej, jak mi się zdaje :)


Postępy chyba widać, prawda? :)
Mam lekkie wyrzuty sumienia, że ostatnio jakoś skupiłam się na tym jednym hafcie... Ale chcę go jak najszybciej skończyć :)

Z nowości:
Lucynoge(he)nna wraca do szkoły :) Postanowiłam rozwijać swoje pasje i już niedługo rozpocznę zajęcia na kierunku... Wizaż i stylizacja :) Nie mogę się już doczekać!

A teraz to, co Was pewnie bardzo interesuje :)
Do candy'owego pudełeczka dorzucam słodkie przydasie :)


Są to trzy zestawy naklejek filcowych oraz tubka pełna stempelków :) W opakowaniu jest 15 sztuk i 8 kolorów tuszu.
Tak mi się spodobał ten zestaw, że chyba jeszcze dzisiaj przed pracą skoczę po drugi taki zestawik, dla siebie :D

Śpieszcie się z zapisami na CANDY! Już niedługo 9 września :)

* * * EDIT * * *

Pod tą notką nie zglaszamy się po dodatkowy los... Ale nie bójcie się. Jutro wyprawa w nieznane więc pewnie coś jeszcze dorzucę do puli nagród :)

10 komentarzy:

  1. Tradycją będzie niech ja dam ten pierwszy komentarz, potem efekt śniegowej kuli :) Ładnie ci to wszystko idzie, i pamiętam nic w pośpiechu, pozdrów faceta na klopie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie r i szybko rośnie zameczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowita z Ciebie mróweczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zameczek mnie zaintrygował... Wygląda coraz ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ileż tam się dzieje, ciekawa jestem całości bardzo :)
    smakowite kąski dodajesz - oczywiście też chcę ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chłopek na klopie zdecydowanie ożywi haft! pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowita, nigdy nie szło mi haftowanie, Tobie idzie rewelacyjnie, także przyjmij wyrazy szczerego mojego uznania! :D igła się mnie nie ima :(

    OdpowiedzUsuń
  8. A po dodatkowy los można się jeszcze zgłaszać? Bo ja bym chciała, szczególnie jak widzę takie śliczności :)

    A zamek będzie olśniewający! To wielkie przedsięwzięcie, ale rezultat będzie wart poświeconego czasu - już da się to zauważyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tutaj się nie zgłaszamy po los. Ale cierpliwie tu zaglądaj, to pewnie jeszcze parę losów zgarniesz :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Jaki duży haft!! Ale zapowiada się bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń